Vėgeles gruodžio 15-sausio 15 d.,
lydekasvasario 1-balandžio 20 d.,
sterkus kovo 1-gegužės 20 d.,
kiršlius kovo 1-gegužės 15 d.,
salačiusbalandžio 1-gegužės 15 d.,
žiobriusgegužės 15-birželio 15 d.,
otusgegužės 1-liepos 31 d.,
upėtakiusspalio 1-gruodžio 31 d.,
sykusspalio 1-gruodžio 31 d.
Medžioti galima čia...
varliagaudis parašė:
sveiki.ar ira nusimananciu ar specu apie vadinamus traukos akumuliatorius, valties elektriniui varikliui.noreciau nusipirkti,bet negaliu issirinkti,ira pora variantu,pvz:
RE: Valtys, varikliai ir kita su tuo susijusi įranga
Moderatorius
Super medžiotojas
Pranešimai: 968 Vieta: Bergenas Įstojęs: 05.03.10
Parašyta 2014/03/10/ 08:28:00
STALKER parašė:
Akumuliatoriai Minn Kota = Trojan vienas prie vieno (tas pats gamintojas), tik lipdukas Minn Kota uzklijuotas uz papildomus 40lt. http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Traukos-visi-akumuliatoriai/MINN-KOTA-MK-SCS200-115Ah-akumuliatorius.html http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Traukos-Marine-RV-akumuliatoriai/TROJAN-SCS200-115Ah-akumuliatorius.html
Sie akumai jau seniai yra save uzsirekomendave ir naudojami daugumos zveju.
Kas plaukioja reciau ar taupo ir nenori moketi uz varda (cia ir as) perka pigesnius, tokius kaip SZNAJDER (Lenkija) ir taip pat dideliu nusiskundimu neturi. Svarbu stengtis neiskrauti daugiau 75% ir nelaikyti nepakrauto, tai yra krauti iskarto po naudojimo ir zinoma tikrinti ikrovos lygi ziemos metu ir jei reikia velgi pakrauti. Tavo 55lbs rekomenduojama kaip minimum 160ah, nes kaip ir minejau sie akumai bijo gilaus iskrovimo, o su 110ah penkta pavara max 2val. plaukimo. arba 90min. prie 75% iskrovos. taigi esant vejui gali tekti imtis irklu.
Pries perkant patarciau su pardaveju issiaiskinti pagaminimo laika, nes net ir geras ir brangus akumas pratunojes ilga laika sandeliuose nepriziurimas trumpina savo tarnavimo laika( MK, Trojan, SZNAJDER tarp zveju labai populiarus, tad kazin ar ilgiau vieno sezono sandeliuose uzsibuna).
P.s. pats naudoju http://www.batteriesuk.uk.com/leisureproduct.aspx?ref=234 su 30lbs MK varikliu, mokejau 360lt, problemu neturejau jau 2 sezonus, iskart po zvejybos kraunu automatiniu pakroveju, tikrinu elektrolito lygi ir t.t., zodziu, kad tarnautu ilgai visu pirma reikia juos priziureti.
RE: Valtys, varikliai ir kita su tuo susijusi įranga
Moderatorius
Super medžiotojas
Pranešimai: 968 Vieta: Bergenas Įstojęs: 05.03.10
Parašyta 2014/03/10/ 08:28:18
varliagaudis parašė:
STALKER parašė:
Akumuliatoriai Minn Kota = Trojan vienas prie vieno (tas pats gamintojas), tik lipdukas Minn Kota uzklijuotas uz papildomus 40lt. http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Traukos-visi-akumuliatoriai/MINN-KOTA-MK-SCS200-115Ah-akumuliatorius.html http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Traukos-Marine-RV-akumuliatoriai/TROJAN-SCS200-115Ah-akumuliatorius.html
Sie akumai jau seniai yra save uzsirekomendave ir naudojami daugumos zveju.
Kas plaukioja reciau ar taupo ir nenori moketi uz varda (cia ir as) perka pigesnius, tokius kaip SZNAJDER (Lenkija) ir taip pat dideliu nusiskundimu neturi. Svarbu stengtis neiskrauti daugiau 75% ir nelaikyti nepakrauto, tai yra krauti iskarto po naudojimo ir zinoma tikrinti ikrovos lygi ziemos metu ir jei reikia velgi pakrauti. Tavo 55lbs rekomenduojama kaip minimum 160ah, nes kaip ir minejau sie akumai bijo gilaus iskrovimo, o su 110ah penkta pavara max 2val. plaukimo. arba 90min. prie 75% iskrovos. taigi esant vejui gali tekti imtis irklu.
Pries perkant patarciau su pardaveju issiaiskinti pagaminimo laika, nes net ir geras ir brangus akumas pratunojes ilga laika sandeliuose nepriziurimas trumpina savo tarnavimo laika( MK, Trojan, SZNAJDER tarp zveju labai populiarus, tad kazin ar ilgiau vieno sezono sandeliuose uzsibuna).
P.s. pats naudoju http://www.batteriesuk.uk.com/leisureproduct.aspx?ref=234 su 30lbs MK varikliu, mokejau 360lt, problemu neturejau jau 2 sezonus, iskart po zvejybos kraunu automatiniu pakroveju, tikrinu elektrolito lygi ir t.t., zodziu, kad tarnautu ilgai visu pirma reikia juos priziureti.
sveiks,STALKER.
girdejau snekas ,kad S.I.A.P firmos akumai tinka siam reikalui,pas juos tu vadinamu ciklu net 1300 ,o kituose pvz:tavo minetuose mink kota ir trojan tu ciku perpus maziau ,idomu teisybe cia ar ne .praita vasara plaukiojau su paprastu auto akumu 75 AH ,pilnai pakrauto uztekdavo nuo pat ryto iki mazdauk 16 val,aisku greitis budavo max antras,daugiausiai pirmu,ir tai velkiaujant pergreit plaukia valtis,na o siu su 120 AH galvoju turetu uztekt visai dienai.
Gal dar kas kokiu minciu del siu akumuliatoriu turit,pakomentuokit
RE: Valtys, varikliai ir kita su tuo susijusi įranga
Moderatorius
Super medžiotojas
Pranešimai: 968 Vieta: Bergenas Įstojęs: 05.03.10
Parašyta 2014/03/10/ 08:28:45
varliagaudis parašė:
[quote]STALKER parašė:
Traktuojami 1300 ciklu cia manau kazkokia gamintojo gudrybe, nes tai net 2 kartus daugiau nei nurodo kiti savo gaminiuose uz panasia kaina. MK/Trojan atrodo 600 ciklu ir vidutiniskai tarnauja 4-6 metus, SZNAJDER 300 ciklu apie 3m., bet jie dvigubai pigesni.
Tarkim imant dvi zvejybas per savaite, 4 sav. per menesi, 9 menesius metuose gauname 72 iskrovimo/ikrovimo ciklus, tai yra S.I.A.P. akumu net 18 metu tarnavimo laika zvejojant 2 kartus per savaite istisai (neskaitant ziemos), skamba nerealiai ar ne?
Bet kuriuo atveju permoketi zinoma niekas nenori, bet 600lt 4-6 metams, galbut ne tie pinigai del kuriu reiketu ilgai sukti galva.
Del sios priezasties as asmeniskai rinkausi pigu akuma su viltimi, kad jis man tarnaus bent 3 metus, 2 jau praejo be jokiu problemu, ikrova laiko gerai, o tada vel pirksiu pigu ir gausiu uz vieno MK akumo (tarnavimo laikas 4-6 metai) kaina 2 pigius su 2x3 metu garantuotu tarnavimo laiku.
Svarbu ikrauk laiku ir teisingai, laikyk ir priziurek tinkamai, tada turetu tarnauti ilgai, nes netinkama prieziura ciklu skaiciu sumazina iki minimumo.
RE: Valtys, varikliai ir kita su tuo susijusi įranga
Moderatorius
Super medžiotojas
Pranešimai: 968 Vieta: Bergenas Įstojęs: 05.03.10
Parašyta 2014/03/10/ 08:29:03
STALKER parašė:
Kaip teisingai ikrauti akumuliatoriu neautomatiniu krovikliu gal neminesiu, yra internete, o pats naudoju pilnai automatini, ijungiai ir pamirsai.
www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Ikrovikliai-UPS-ir-kiti-priedai/Impulsinis-ikroviklis-akumuliatoriams-CTEK-MXS-5-0.html
RE: Valtys, varikliai ir kita su tuo susijusi įranga
Moderatorius
Super medžiotojas
Pranešimai: 968 Vieta: Bergenas Įstojęs: 05.03.10
Parašyta 2014/03/10/ 08:29:23
varliagaudis parašė:
ŠVINO RŪGŠTINIŲ AKUMULIATORINIŲ BATERIJŲ SAUGOJIMO IR NAUDOJIMO INSTRUKCIJA
I. BENDRA INFORMACIJA
Švino rūgštinės akumuliatorinės baterijos (toliau baterijos) saugomos nuo 0°C iki +18°C temperatūroje, nors darbinis temperatūros diapazonas nuo -15 °C iki +40 °C. Baterijos turi būti saugomos sausose patalpose (nuo 25% iki 65% santykinės drėgmės). Būtina jas saugoti nuo vibracijos, tiesioginių saulės spindulių, šilumos šaltinių, dulkių ir drėgmės. Dėl saviiškrovos baterijos palaipsniui netenka savo nominalios talpos (toliau talpa). Po baterijų saugojimo jų talpa būna mažesnė nei pradinė. Atstatyti baterijų talpą galima po keleto įkrovimo-iškrovimo ciklų. Jei baterijos saugomos ilgiau nei keletą mėnesių, būtina periodiškai jas įkrauti.
Per ilgą baterijos saugojimą dėl saviiškrovos jos praranda apie 30% savo talpos. Gilus (žemiau 70% - 80% ribos) baterijų iškrovimas nerekomenduojamas dėl prasidedančios elektrodų sulfatacijos. Rūgštinės baterijos turi būti saugomos tik įkrautos ir pakartotinai tinkamai įkraunamos prieš pat naudojimą po saugojimo. Jei baterija ilgą laiką būna iškrauta, iškrovimo metu susidarę maži švino sulfato kristalai susijungia į didelius kristalus. Tokius didelius švino sulfato kristalus sunku vėl išardyti. Tokia baterija vadinama sulfatuota. Jei sulfatacija nedidelė, baterija galima atstatyti įkraunant mažo stiprumo srove (0,2 A) 24 val.
Švino rūgštinėms baterijoms gilus iškrovimas mažina baterijos darbo resursus. Prie pilno (100%) iškrovimo tikėtinas darbo ciklų skaičiaus sumažėjimas iki 150-200 ciklų. Prie 50 % iškrovimo gylio 400-500 ciklų, prie 30 % iškrovimo gylio 1000-1200 ir daugiau ciklų.
Pagrindinės baterijų technologijos yra šios AGM, VRLA, atviro tipo baterijos, Spiral Cell, Ca/Ca, GEL. Gaminamos baterijos būna ir hibridinių technologijų.
AGM tai technologija, kuri ypatinga tuo, kad elektrolitas yra visiškai sugertas specialioje vokų medžiagoje, be to baterijoje yra sumontuoti specialios konstrukcijos vožtuvai neleidžia vykti išorinei garų cirkuliacijai Vidinė deguonies cirkuliacija vyksta tokiu principu: garai, kurie susiformuoja krovimo metu (maks. 14,4 V) juda per stiklo pluošto poras, esančias specialios konstrukcijos voke link neigiamo elektrodo, kur yra iš naujo paverčiami į vandenį taip vyksta rekombinacinis procesas. Taigi, vandens išgaravimas yra neįmanomas. Taip pat, elektrodų plokštelės yra taip suspaustos laikiklių, kad nesusiformuoja nuosėdos, todėl baterija tampa atspari cikliškumui ir prailginamas jos tarnavimo laikas. Šio tipo baterijų privalumai tokie:
· didelė galia;
· atsparumas vibracijai;
· hermetiškumas;
· visiškai neaptarnaujamas;
· ilgas tarnavimo laikas.
Spiral cell tai technologija, kurios pagrindinis skirtumas nuo įprastinių baterijų tas, kad plokštelės ir separatoriai (tai apytikriai 1,2 metro ilgio juostos) susukti į cilindrą, kuris ir atitinka įprastinės baterijos sekciją. Teigiamos ir neigiamos plokštelės liejamos (ne štampuojamos ar valcuojamos) iš pirminio 99,999% grynumo švino. Gautame ruošinyje iškalamos skylutės, suteikiant baterijų grotelėms būdingą struktūrą. Grotelės tepamos aktyvia medžiaga ir kartu su separatoriais susukamos į cilindrą. Būtent cilindrinė forma suteikia baterijai ypatingą atsparumą vibracijai ir smūgiams. Šios technologijos baterijos atlaiko 5G dydžio dinamines apkrovas ir yra 15 kartų atsparesnės smūgiams bei vibracijai nei įprastinės baterijos. Mikroporiniai separatoriai užtikrina baterijos ilgaamžiškumą, neleisdami aktyviajai medžiagai išbyrėti iš plokštelės. Mikroporinis separatorius puikiai sugeria elektrolitą ir sulaiko dujų burbuliukus. Tokiu būdu elektrocheminės reakcijos metu išsiskiriančios dujos ne iškyla į paviršių, o toliau dalyvauja reakcijoje. Tai reiškia, kad baterija visiškai nepraranda elektrolito. Medžiagų grynumas ir konstrukcija užtikrina labai mažą vidinę varžą.
VRLA tai technologija kai baterijos reguliuojamos vožtuvu. Jos nereikalauja jokios ypatingos priežiūros. Specialaus vožtuvo membrana atskiria dujas nuo rūgšties ir vandens dalelių. Membranos pagalba dujos patenka į atmosferą, o skystis grąžinamas atgal į akumuliatoriaus celę. Ši technologija leidžia per visą baterijų eksploatavimo laiką (nuo 8 iki 20m, priklausomai nuo baterijos tipo) nereikalingi elektrolito papildymai ar jo tankio matavimai.
GEL tai technologija, kurios išskirtinis bruožas yra tas, kad į elektrolitą įmaišomos specialios medžiagos, kurios paverčia jį želės pavidalu.
Ca/Ca tai technologija, kai separatoriaus gamyboje naudojami švino-amonio ir švino-kalcio lydiniai. Tai leidžia sumažinti vandens sunaudojimą iki minimumo. Išskirtiniai privalumai:
· vandens sunaudojimas sumažintas iki 1g/Ah;
· didelis plokštelių atsparumas korozijai;
· nepanaudotos baterijos sandėliavimo periodas pailgėja iki 12 mėnesių, neprarandant techninių parametrų.
Atviro tipo technologija tai įprastinės baterijos.
6. Baterijos turi būti saugomos atskirai nuo kraunamų baterijų.
7. Baterijos turi būti saugomos akumuliatorinėje.
8. Temperatūra akumuliatorinėje turi būti nuo 0 °C iki +18 °C (110 cm aukštyje nuo grindų).
9. Akumuliatorinėje turi būti nuo 25% iki 65 % santykinė drėgmė.
10. Baterijos turi būti saugomos ant lygaus švaraus guminio paviršiaus taip, kad ant jų nekristų saulės spinduliai ir dulkės. Baterijos turi būti saugomos ne arčiau kaip 60 cm nuo šilumos šaltinio.
11. DRAUDŽIAMA kartu laikyti rūgštines ir šarmines baterijas.
IV. AKUMULIATORINIŲ BATERIJŲ PARUOŠIMAS SAUGOJIMUI
12. Apžiūrėti vizualiai ir nustatyti ar nepažeistas korpusas ir gnybtai. Su šiais trūkumais baterijos negali būti saugomos.
13. Patikrinti gnybtų švarumą ir sujungimų tvarkingumą. Jei reikia gnybtai išvalomi ir sutepami spec. tepalu nuo oksidacijos (pagal gamintojo nurodymus).
14. Papildyti elektrolito lygį (jei baterija neaptarnaujama šį punktą praleisti):
14.1. Jei baterija gauta saugoti sausai pakrauta (kai baterija nepripildyta elektrolitu) jos pildyti elektrolitu nereikia: Ją sausai saugoti galima iki 3 metų.
14.2. Jei baterija gauta saugoti užpildyta elektrolitu. Ruošiant tokias baterijas saugojimui, reikia papildyti elektrolito lygį iki baterijų gamintojo nurodytos ribos. Elektrolito tankis parenkamas atsižvelgiant į jo užšalimo temperatūrą ir kiekvienos vietovės, žemiausią aplinkos temperatūrą taip, kad elektrolitas neužšaltų žiemą. Jis būna nuo 1,22 g/cm3 tropiniams iki 1,30 g/cm3 šiaurės rajonams. Lietuvoje elektrolito tankis, kai jis pilamas į naujas baterijas, turi būti 1,25 g/cm3, o kai baterijos įkrautos1,27 g/cm3 (+-0,01 g/cm3 ). Elektrolito lygis turi būti 10 15 mm virš plokštelių (lygis didinamas pilant distiliuotą vandenį). Būtina patikrinti elektrolito tankį visuose baterijos sekcijose ir jį suvienodinti. Tankis atskirose sekcijose gali skirtis ne daugiau kaip 0,01 g/cm3.
15. DRAUDŽIAMA didinti elektrolito lygį, pilant elektrolitą.
V. BATERIJŲ ĮKROVIMAS
16. Nustatyti baterijos įtampą. Baterijos įtampa tikrinama apkrovos šakute arba testeriu.
17. Papildyti elektrolito lygį (jei baterija neaptarnaujama šis veiksmas praleidžiamas):
17.1. jei baterija buvo saugoma sausai įkrauta:
17.1.1. Užpildymo metu baterijos ir elektrolito temperatūra turi būti >10 °C.
17.1.2. Elektrolito reikia pilti tiek, kad jo lygis būtų 10 15 mm virš plokštelių.
17.1.3. Po 2 val, t. y. kai plokštelės sudrėksta, reikia patikrinti elektrolito tankį. Jeigu tankis sumažėjo ne daugiau kaip 0,03 g/cm3, bateriją galima eksploatuoti. Kai tankis sumažėja daugiau, tai rodo, kad baterija yra išsikrovusi ir ją reikia įkrauti. Kai baterija įsikrauna, reikia patikrinti elektrolito tankį visuose baterijos sekcijose ir jį suvienodinti. Tankis atskirose sekcijose gali skirtis ne daugiau kaip 0,01 g/cm3.
18. Baterijos surūšiuojamos pagal įtampą, talpą, startinės srovės stiprumą bei krovimo laiką.
19. Vienos rūšies baterijos sujungiamos lygiagrečiai.
20. Nustatoma krovimo įtampa ir srovė (pagal gamintojo reikalavimus) ir pradedama krauti. Krovimo laikas nustatomas pagal lenteles Nr.1 ir Nr.2. Jei gamintojas nenurodo kokia srove įkrauti baterijas tai įkraunamos sroves stiprumas lygus 10 % nominalios baterijos talpos skaitinės vertės (pvz. 100 Ah baterija įkraunama 10 A srove).
Eilės Nr. Elektrolito tankis g/cm3 Krovimo laikas val.
1. 1.120 iki 1.150 18
2. 1.151 iki 1.180 14-16
3. 1.181 iki 1.210 10-12
4. 1.211 iki 1.245 6-8
5. 1.245 iki 1.275 2-4
Lentelė Nr. 1
Eil. Nr. Voltmetro parodymai, V Teorinė baterijos talpa * Krovimo laikas val.
1. 12,66 100 0
2. 12,53 90 2
3. 12,41 80 4
4. 12,28 70 6
5. 12,15 60 8
6. 12,03 50 10
7. 11,90 40 12
8. 11,77 30 14
9. 11,64 20 16
10. 11,52 10 18
Lentelė Nr. 2
* su sąlyga, kad baterijos separatoriai nepažeisti
21. Baterijų darbo metu reikia sekti, kad plokštelės būtų apsemtos elektrolitu, ir kad baterijos nebūtų perkraunamos. Neapsemtos plokštelių vietos genda. Kai elektrolitas nusekęs, reikia pripilti distiliuoto vandens. Jeigu elektrolitas greitai nusenka ir ampermetras rodo stiprią įkrovos srovę, baterija perkraunama, nes per didelė krovimo įtampa. Perkraunamos baterijos labai greitai sugenda.
22. Krovimo metu baterijos sekcijų sukamieji kamščiai turi būti atkimšti.
23. DRAUDŽIAMA naudoti atviros ugnies šaltinius arti kraunamos baterijos.
24. DRAUDŽIAMA krauti baterijas iki užvirimo.
25. DRAUDŽIAMA sausų akumuliatorinių baterijų užpildymui (elektrolitu) naudoti metalinius piltuvėlius.
VI. BATERIJŲ PERIODINIS PAKROVIMAS
26. Periodinis baterijų pakrovimas vykdomas kas 9 mėn.
27. Jei eilinio pakrovimo metu nustatoma, kad baterijos saugojimo metu prarado daugiau nei 30 % nominalios talpos, jos pažymimos ir kitas jų pakrovimas vykdomas po 6 mėn., taip mažinamas pakrovimo intervalas iki 3 mėn. Jei baterijos saugojimo metu per tris mėnesius nuo paskutinio pakrovimo prarado daugiau kaip 50 % nominalios talpos, tai vadovaujantis LK vado 1999 m. kovo 3 d. įsakymu Nr. 300 Dėl Autotransporto ir spec. technikos eksploatacijos nuostatų patvirtinimo patvirtintais nuostatais, jos laikomos netinkamomis tolesniam eksploatavimui.
VII. BATERIJŲ PARUOŠIMAS DARBUI
28. Norint paruošti baterijas darbui tam, kad jų talpos būtų maksimaliai išnaudotos, joms reikalingos iškrovimo pakrovimo ,,treniruotės. Kitu atveju jos praras savo talpą negrąžinamai. Šios treniruotės atliekamos tokia tvarka:
28.1. Atliekami darbai nurodyti ir V skyriuje Akumuliatorinių baterijų įkrovimas.
28.2. Sujungiamos vienos rūšies baterijos lygiagrečiai ir joms pajungiama apkrova taip, kad per 2 val. jos prarastų 30 % nominalios talpos.
28.3. Darbai nurodyti 29.1. ir 29.2. punktuose, atliekami dar du kartus.
28.4. Paskutinį kartą įkrovus baterijas jos paruoštos ir tinkamos tolesniam eksploatavimui.
29. DRAUDŽIAMA eksploatuoti transporto priemonėse didesnės talpos (daugiau kaip 10% nominalios talpos) baterijas nei nurodė gamintojas.
PASTABA
Rūgštinių akumuliatorinių baterijų iškrovimas vykdomas tik tada, kai baterijos ruošiamos išimti iš akumuliatorinės pastoviam naudojimui. Iškraunamos baterijos ne daugiau kaip 30 % nominalios talpos per 2 val.
RE: Valtys, varikliai ir kita su tuo susijusi įranga
Moderatorius
Super medžiotojas
Pranešimai: 968 Vieta: Bergenas Įstojęs: 05.03.10
Parašyta 2014/03/10/ 08:30:00
STALKER parašė:
As ne specialistas, bet trumpai galiu patarti laip krauti akumuliatoriu neautomatiniu pakroveju.
Jei akumas aptarnaujamas, tai yra nusiima dangteliai nuo plokstes patikrinam, kad butu pakankamai elektrolito, plokstes turi buti apsemtos bent 1cm. Naujiems ir neaptarnaujamiems tai netaikoma.
Jei truksta ipilam distiliuoto vandens.
Krauname srove ne didesne nei 1/10 akumo talpos tol kol pasiekiame 14.4v. Atjungus pakroveja srove po keliu valandu turetu nukristi iki stabilios 12.7v.(pilnai ikrauta). Jei planuojama krauti per didele srove ar per ilga laika (tingis keltis nakti tikrinti), reiktu kamcius palikti atvirus, kad del duju issiskirimo ar net uzvirimo neatsitiktu konors negero, bet akumui vistiek bus peilis toks krovimas.
Krovimas pilnai automatiniu krovikliu.
Ijungiam ir uzmirstam.
Pvz. mano turimas kroviklis turi 4 rezimus (mazos talpos, dideles talpos akumu krovimas, krovimas esant minusiniai temp. ir recovery (atgaivinimas po sulfatacijos)) ir 8 krovimo ciklus. Taip pat palaiko pastovu ikrovos lygi neribota laika, tai yra gali palikti nors ir metams, vos tik akumas pradeda sesti jis duoda impulsa ir palaiko ji pilnai ikrauta, geras dalykas ziema, zinoma turint tam patalpas.
RE: Valtys, varikliai ir kita su tuo susijusi įranga
Narys
Varliukas
Pranešimai: 47 Vieta: Kaunas Įstojęs: 03.02.11
Parašyta 2015/07/28/ 18:50:14
Gal kam pravers. Kaip žinia, įvažiavus su priekaba į vandenį valtį nuleisti galima tik tam skirtose vietose, kurių praktiškai niekur nėra. Net jei to nepaisyti, ir važiuoti bile kur, būna rizikos užklimpt. Ypač, jei pasisekė, ir žvejybos metu gerai palijo Pora "tačkos" ratukų iš Senių/Lytagros/dar ko, metalo, ir už ~25 turim. Na, neskaitant virinimo. Taigi, uždedam, nuleidžiam valtį nuo priekabos, imam už priekinės rankenos (ar dar ko), ir stumiam/traukiam. Apie 150 kg. valtis (su varikliu) be didesnio vargo važiuoja stumiama dviejų žmonių (ne sportininkų ) per smėlėtą dugną ar pakrantės košę. O krante užtenka ir vieno Tai tikrai išbandyta, tik po bandymo dar nespėta pabaigti, nedailinta/nedažyta, sorry.
Kukanas prisegtu paveiksliuku:
zebai11 2022/07/07/ 17:25:51 kuršių mariose galima povandeninė žvejyba?
GintarasGVE 2022/04/15/ 12:55:55 12. Povandeninė žvejyba leidžiama Baltijos jūros priekrantėje, išskyrus rekreacines zonas. Kas gali paaiškinti, kur prasideda ir kur baigiasi rekreacinė zona pajūryje?
GintarasGVE 2022/04/15/ 12:54:08 Gal kas radote galimybių užsiimti povandenine medžiokle vakarų lietuvos dalyje?
GintarasGVE 2022/04/15/ 12:53:58 Gal kas radote galimybių užsiimti povandenine medžiokle vakarų lietuvos dalyje?
doncas 2020/07/17/ 00:03:34 Sveiki. Gal kam didelės dėžės šaldytiems trofėjams, kas į Norgę važinėja. Polistirolas, išorė 118× 78× 78,5 cm. Sienelė 8 cm. Dangtis irgi 8 cm storio. Kaunas. 20 pinigų.